Sunday, January 17, 2010

What when wrong ???

Dah 3hari me and him tak talk to each other. Tak kan die yang salah I lak yang nak kena pujuk lak. Susah sangat ke nak admit yang U buat salah? Susah sangat ke nak say sorry? If I buat salah tau lak nak tegur I suh say sorry but then U lak yang tak reti-reti. Kite dah besar dah boleh pikir ape baik ape buruk. U shud know me better by now and U've been in my age before.

I tak faham kenape u nak kena tipu i? That day, I tak tau kenape I tergerak hati nak kena tengok ur picture and i never expect all the things that I saw. U tak pernah ke fikir ape yang i akan rase? Benda ni pernah happen but U still buat bodoh je. Mungkin bagi U benda tak la besar sangat but it is for me!! If U rase tak sayang dengan our relationship just say it, U dont have to create a scene just to get urself out.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home